Οδηγίες χρήσης: Instagram και Real Estate

Το Instagram έχει ένα εκπληκτικά μεγάλο engagement rate και ένα ευρύ κοινό, γεγονός που το καθιστά ιδανικό εργαλείο για marketing. Τα παρακάτω δεδομένα θα σου δώσουν μια ιδέα γιατί το γραφείο σου δεν πρέπει να λείπει από το Instagram.

1. Το engagement στο Instagram είναι 4 φορές μεγαλύτερο από του Facebook.
2. To Instagram έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.
3. Το 71% των χρηστών είναι ενήλικες.
4. Οι χρήστες περνάνε 53 λεπτά κατά μέσο όρο κάθε μέρα μέσα στην πλατφόρμα.
5. Το 83% των χρηστών δηλώνει ότι βρήκε το προϊόν ή την υπηρεσία που έψαχνε χρησιμοποιώντας το Instagram.
6. Οι μισοί από τους χρήστες ακολουθούν τουλάχιστον μία εταιρία.

Τα δεδομένα μιλάνε! Απλώς δεν μπορείτε να παραμελήσετε το Instagram όταν ένα τέτοιο κοινό με τόσο μεγάλη αφοσίωση είναι στη διάθεσή σας. Παρακάτω θα βρείτε μερικούς τρόπους χρήσης της πλατφόρμας για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα σας.

1. Μετατρέψτε το λογαριασμό σας σε Business Profile

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε με τον λογαριασμό σας στο Instagram είναι να μεταβείτε σε εταιρικό προφίλ. Είναι εξαιρετικά εύκολο και δεν θα χρειαστούν περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα - εδώ είναι ένας σύντομος οδηγός για το πώς να το κάνετε.

Ένα Business Profile θα σας δώσει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το κοινό σας και στα εργαλεία διαφήμισης Facebook Ads Manager. Μόλις κάνετε την αλλαγή, οι άλλοι χρήστες θα δουν έναν «τίτλο» κάτω από το όνομά σας.



2. Επιμεληθείτε το βιογραφικό σας

Ένα καλογραμμένο βιογραφικό είναι σημαντικό για δύο λόγους. Πρώτον τονίζει τον επαγγελματισμό σας και δεύτερον, καθώς οι χρήστες θέλουν άμεσα να βρουν τις σημαντικές πληροφορίες για εσάς, αυξάνετε τις πιθανότητες να κάνουν engage.

Επίσης βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει:

Την επωνυμία σας
Το ΓΕΜΗ σας
Τον αριθμό μητρώου του Συλλόγου που ανήκετε (Αν διαθέτετε)
Link προς την ιστοσελίδα σας

3. Δημιουργήστε Action Buttons

Το Instagram επιτρέπει στα εταιρικά προφίλ να έχουν action buttons, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας. Η ύπαρξή τους αυξάνει τις πιθανότητες να έρθουν σε επαφή μαζί σας ή ακόμη και να κλείσετε κάποιο ραντεβού!

Για να προσθέσετε ένα action button, απλώς μεταβείτε στο προφίλ σας και επιλέξτε Edit Profile και, στη συνέχεια, στην ενότητα Public Business Information επιλέξτε Contact Options.



4. Δημοσιεύστε τα ακίνητα σας

Η πιο βασική στρατηγική μάρκετινγκ ακινήτων στο Instagram που θα μπορούσατε να εφαρμόσετε είναι να μετατρέψετε τη ροή σας σε ένα είδος «περιοδικού καταχωρίσεων» Επιτρέπονται έως και 10 φωτογραφίες ανά ανάρτηση - αρκετές για να δείξετε σωστά το ακίνητο. Υπάρχουν μερικά φίλτρα και εφέ, αλλά είναι πάντα καλή πρακτική να διατηρείτε τις φωτογραφίες όσο το δυνατόν πιο αυθεντικές.

5. Προβάλετε ακίνητα με Instagram Stories και Highlights

Με το Instagram Story μπορείτε να προβάλετε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων για 24 ώρες - μετά από αυτό, η «ιστορία» αρχειοθετείται (βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη!). Μπορείτε να έχετε πολλές ιστορίες σε μια μέρα.

Το Instagram Highlight είναι μια συλλογή από 100 τρέχουσες ή αρχειοθετημένες ιστορίες Instagram της επιλογής σας.



TOP