50 ιδέες για Social Media posts

Χρησιμοποιείς τα social media αλλά δεν βλέπεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς; Τα social media είναι ένας φανταστικός τρόπος για να επικοινωνείς με παλιούς και νέους πελάτες, όπως επίσης και να προβάλεις το brand σου. Παρακάτω συγκεντρώσαμε 50 ιδέες για posts για να σε βοηθήσουμε να κατακτήσεις την κορυφή!.

1. Δημιούργησε μια ψηφοφορία ή ένα Quiz

Οι ψηφοφορίες και τα Quiz είναι πολύ δημοφιλή στα κοινωνικά δίκτυα. Πραγματικά μπορείς να βρεις Quiz σχεδόν για οτιδήποτε (π.χ ποιος ήρωας της Marvel είσαι κτλ). Γιατί λοιπόν να μη φτιάξεις το δικό σου; Θα μπορούσε να είναι είτε κάτι αστείο και χαλαρό ή μια ψηφοφορία για τη γνώμη των συμπολιτών σου για κάτι που αφορά τα κοινά.

2. Μοιράσου ένα Milestone

Γιορτάζεις τα 5 χρόνια σου σαν real estate agent; Έφτασες την 100η σου πώληση; Μοιράσου αυτή τη χαρά με το κοινό σου!

3. Μοιράσου ιστορίες πελατών

Κάποιος από τους πελάτες σου παντρεύτηκε και απέκτησε παιδιά; Χρειάστηκε ένα νέο σπίτι για να στεγάσει την νέα του ζωή; Πώς τον βοήθησες εσύ σε αυτό; Φυσικά πρώτα ζήτησε του την άδεια πριν το δημοσιεύσεις.

4. Ανέβασε ένα video που έφτιαξες

Θα μπορούσε να είναι μια παρουσίαση ένα ακινήτου, ένα vlog στο οποίο απαντάς σε ερωτήσεις επάνω στο Real Estate ή απλά στιγμιότυπα από ένα event ή σεμινάριο που συμμετείχες.

5. Οργάνωσε τακτικά Giveaways

Όλοι αγαπάνε τα δώρα! Κάνε ένα giveaway κάθε μήνα ή όσο συχνά θέλεις. Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι ακριβό. Ένα μπλουζάκι, εισιτήρια για μια συναυλία ή μια δωροεπιταγή είναι μερικές καλές ιδέες. Συνεργάσου με μια τοπική επιχείρηση για να το κάνεις πιο εύκολα και διαφημιστείτε ταυτόχρονα στους κύκλους επιρροής σας.

6. Αναδημοσίευσε τοπικά νέα

Μοιράσου τοπικά νέα και ειδικά αυτά που αφορούν το Real Estate και το πως επηρεάζουν την κοινότητα. Ένα καλό νέο με τα δικά σου σχόλια θα μπορούσε να μπει παράλληλα και στο blog σου.

7. Κάνε ερωτήσεις

Θέλεις να μάθεις πως αισθάνεται το κοινό σου για κάτι που αφορά την τοπική αγορά ή για ένα γεγονός που έλαβε χώρα στην περιοχή σου; Απλά ρώτησε τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και σε μια καταπληκτική ευκαιρία να σε δούνε σαν τον local real estate expert.

8. Ανέβασε ένα video από μια Υπόδειξη ή Open house

Στην εποχή του COVID-19 οι ψηφιακές υποδείξεις και τα virtual open houses (για τα όποια θα δημιουργήσουμε ειδικά εργαλεία μέσα στο μεσιτικό πρόγραμμα Real Status) δεν αποτελούν πολυτέλεια αλλά ανάγκη. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι το ιδανικό μέσο για να τα προωθήσεις.

9. Ζήτησε feedback για τον τρόπο που παρουσίασες ένα ακίνητο

Ανέβασε φωτογραφίες, video, 360 panorama και ότι άλλο υλικό δημιούργησες για να παρουσιάσεις ένα από τα ακίνητα σου και ζήτησε γνώμες. Αυτό θα σου δώσει την ευκαιρία να προβάλεις τις ικανότητες σου και να δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι πραγματικά για την ποιοτική προβολή των ακινήτων σου.

10. Απάντησε σε ερωτήσεις ιδιοκτητών

Δείξε ότι είσαι ένας Real Estate Expert καλώντας το κοινό σου να ανεβάσει τις ερωτήσεις του σχετικά με διαδικασίες ή οτιδήποτε άλλο αφορά το Real Estate και δώσε απαντήσεις άμεσα.

11. Δημοσίευσε την συμμετοχή σου σε ένα κοινωφελές σκοπό

Δείξε το ανθρώπινο πρόσωπό σου. Δεν είναι όλα δουλειά. Αν συμμετέχεις σε ένα έρανο ή προωθείς ένα φιλανθρωπικό γεγονός κτλ πες το και κάλεσε και άλλους να το μοιραστούν.

12. Ανακοίνωσε μειώσεις τιμών

Αν μόλις έγινε μείωση τιμής σε ένα από τα ακίνητα σου, φρόντισε να ενημερώσεις το κοινό σου.

13. Διοργάνωσε ένα διαγωνισμό

Ζήτησε να ανεβάσουν φωτογραφίες από τα κατοικίδια τους και ανακήρυξε νικητή αυτό με τα περισσότερα Like. Όπως και με τα Giveaways το δώρο δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι ακριβό. Ένα μπλουζάκι, εισιτήρια για μια συναυλία ή μια δωροεπιταγή από ένα pet shop είναι μερικές καλές ιδέες.

14. Δημοσίευσε fun facts για την περιοχή σου

Τι κάνει την πόλη σου μοναδική; Υπάρχουν μοναδικά μνημεία, μουσεία ή τόποι που όλοι πρέπει να επισκεφτούν; Η τοπική κουζίνα είναι κάτι για το οποίο αξίζει κάποιος να ταξιδέψει; Δώσε πληροφορίες που για άλλη μια φορά θα σε αναδείξουν σαν τον local real estate expert.

15. Ανέβασε φωτογραφίες από τις ανέσεις που προσφέρουν οι γειτονιές της περιοχή σου

Όταν κάποιος αγοράζει ένα σπίτι, κατά κάποιον τρόπο, αγοράζει επίσης τη γειτονιά. Γιατί λοιπόν να μην επισημάνετε μερικές από τις ανέσεις που προσφέρει η γειτονιά που βρίσκεται το ακίνητο σας; Υπάρχει νέο αθλητικό γήπεδο, πάρκο σκύλων ή δημόσιος κήπος στην περιοχή; Μοιράσου το!

16. Δημοσίευσε αστεία memes

Κάνε τους αναγνώστες σου να χαμογελάσουν με κάτι έξυπνο. Απλά μη το παρακάνεις :)

17. Μοιράσου success stories

Σε όλους αρέσουν οι ιστορίες επιτυχίας, ειδικά στις μέρες μας που ακούμε μόνο άσχημα νέα στην τηλεόραση και στο internet. Ιστορίες ανθρώπων που τα κατάφεραν κόντρα στις συνθήκες, θα εμπνεύσουν και θα ενθαρρύνουν το κοινό σου.

18. Αναδείξτε τοπικές επιχειρήσεις

Ακόμα ένας τρόπος για μπείτε στη συνείδηση του κόσμου ως ο local real estate expert είναι να προσεγγίσετε τοπικούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και να τους παρουσιάσετε σε ένα από τα post σας. Θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε μια σύντομη περιγραφή σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουν, ίσως μια σύντομη συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη, καθώς και τη διεύθυνση και τα ωράρια λειτουργίας τους. Εάν ορισμένες από αυτές τις τοπικές επιχειρήσεις προσφέρουν υπηρεσίες ή προϊόντα που σχετίζονται με τη βελτίωση/διακόσμηση του σπιτιού, ακόμη καλύτερα.

19. Δώσε συμβουλές σε first-time buyers

Για να ανοίξετε την όρεξη των αγοραστών και να κατευνάσετε μερικούς από τους φόβους τους, δώστε τους μερικές χρήσιμες συμβουλές σε ένα άρθρο σας ή ακόμη και μέσα από έναν οδηγό που θα πρέπει να κατεβάσουν από την ιστοσελίδα σας.

20. Μοιράσου infographics

Τα infographics σας επιτρέπουν να συμπυκνώσετε μεγάλο πλήθος πληροφοριών σε μια μοναδική, ελκυστική εικόνα. Επίσης είναι ιδανικά για κοινή χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα σας.

21. Ενημέρωσε για δραστηριότητες στην περιοχή

Υπάρχουν ανακοινώσεις για συναυλίες, φεστιβάλ ή άλλα events κοντά σας σύντομα; Φτιάξε με λίστα και ανέβασέ τη στα κοινωνικά σου δίκτυα.

22. Δημιούργησε σειρές

Σχεδίασε μια σειρά άρθρων και ανέβασε ένα κάθε εβδομάδα ανακοινώνοντας κάθε φορά τον τίτλο του επόμενου. Με αυτό τον τρόπο κρατάς ζωντανό το ενδιαφέρον των αναγνωστών σου

23. Δώσε ιδέες σχετικές με τη διακόσμηση του σπιτιού

Κάντε μια έρευνα στο διαδίκτυο, διαλέξτε όμορφες προτάσεις διακόσμησης εσωτερικών και εξωτερικών χώρων και μοιραστείτε τις ιδέες αυτές. Το Pinterest και το instagram ενδείκνυνται περισσότερο.

24. Ανέβασε σχόλια πελατών σας

Τα σχόλια πελατών (testimonials) είναι ο καλύτερος τρόπος να αποδείξετε τις ικανότητες και τον επαγγελματισμό σας και ταυτόχρονα να αυξήσετε την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό σας και το γραφείο σας.

25. Μοιράσου το τελευταίο άρθρο από το blog σου

Αν τελειώσατε μόλις τη συγγραφή του νέου σας άρθρου μη το κρατάτε μόνο στο blog σας αλλά αναρτήστε το και σε όλα τα social media που διατηρείτε. Δεν χρειάζεται να ανεβάσετε ολόκληρο το άρθρο. Στη πραγματικότητα είναι καλύτερο να ανεβάσετε ένα κομμάτι του με μια φωτογραφία και να καλείτε τους αναγνώστες να συνεχίσουν το διάβασμα στην ιστοσελίδα σας κάνοντας κλικ στο link που θα τους έχετε, έτσι ώστε να χτίσετε επισκεψιμότητα.

26. Μοιράσου εταιρικά νέα

Αλλάξατε γραφεία; Ήρθαν νέοι συνεργάτες; Το CRM που χρησιμοποιείτε σας έδωσε νέα εργαλεία μέσα από πρόσφατο update; :) Είναι ευκαιρία να το επικοινωνήσετε και για να ανεβάσετε το awarness σας.

27. Προώθησε περιεχόμενο πελατών σου

Αν κάποιος πελάτης σας δημιούργησε ένα eshop ή λανσάρει ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία γιατί να μη το προτείνετε;

28. Μοιράσου καινοτόμες συμβουλές επάνω στο Real Estate

Οι ιδιοκτήτες είναι σε διαρκή αναζήτηση νέων τρόπων για να αυξήσουν την αξία των ακινήτων τους ή να τα κάνουν πιο ζεστά και φιλικά. Βοηθήστε τους απλά κάνοντας post μερικές πραγματικά καλές ιδέες.

29. Μοιράσου το κλίμα της εποχής

Τα Χριστούγεννα, το καλοκαίρι, το Πάσχα, οι απόκριες κτλ είναι πάντα καλές αφορμές για πείτε κάτι στο κοινό σας.

30. Ανέβασε DIY video

Τα DIYείναι συνήθως video σε timelaps ή κανονικά που δείχνουν όλη τη διαδικασία επισκευής ή ανακαίνισης χώρων (και όχι μόνο) από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες και όχι από επαγγελματίες, χρησιμοποιώντας έξυπνους και οικονομικούς τρόπους.

31. Δημιούργησε ένα carousel

Τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα σας παρέχουν τη δυνατότητα να φτιάξετε ένα image carousel για να πείτε μια ιστορία μέσα από φωτογραφίες ή να προβάλετε μια πολλαπλά ads.

32. Μοιράσου περιεχόμενο από experts και influencers

Συνεργαστείτε με ανθρώπους που είναι ειδικοί στον τομέα τους και ασκούν επιρροή. Ακόμα καλύτερα αν έχετε μια συμφωνία μεταξύ σας και αναδημοσιεύουν και αυτοί με τη σειρά τους δικό σας περιεχόμενο στα δικά τους κανάλια.

33. Χρησιμοποίησε τις @ αναφορές

Όποτε είναι δυνατό όταν αναφέρεστε σε κάποιον πελάτη κάντε τον mention. Με αυτό τον τρόπο θα τον ενθαρρύνετε να κάνει share το post σας ή να σας απαντήσει ξεκινώντας μια ενδιαφέρουσα συζήτηση.

34. Δημοσίευσε οικονομικά ή κυβερνητικά νέα

Ανακοίνωσε η κυβέρνηση προγράμματα διευκόλυνσης ή κάποια τράπεζα ένα νέο προϊόν για δάνεια; Ενημερώστε το κοινό σας.

35. Παρουσίασε ένα από τα μέλη της ομάδας σου

Μιλήστε για τις επιτυχίες του και τον τρόπο με τον οποίο κατακτά τους στόχους του. Ένα σύντομο κείμενο και από τον ίδιο θα ήταν πολύ ενδιαφέρον στους αναγνώστες σας.

36. Παρουσίασε το πιο ακριβό ακίνητο της πόλης σου

Και ποιος δεν έχει περάσει έστω και πέντε λεπτά ονειροπολώντας οτι ζει σε μια βίλα εκατομμυρίων; Ανεβάστε φωτογραφίες από το ακίνητο, αναφέρετε τυχόν ιστορικά γεγονότα που σχετίζονται με αυτό και δώστε τροφή για σκέψη...

37. Καλωσόρισε ένα νέο μέλος της ομάδας σου

Συστήστε στο κοινό σας το νέο μέλος της ομάδας σας και μοιραστείτε κάποιες από τις αξίες που φέρνει στην ομάδα.

38. Μοιράσου ένα motivational quote

Μπορεί κάποιες φορές να μοιάζουν κλισέ αλλά τα motivational quotes είναι δημοφιλή και συγκεντρώνουν πολλά likes.

39. Πες ευχαριστώ

Δείξτε την ευγνωμοσύνη σας στα social media. Αυτή η κίνηση θα σας κάνει πιο αγαπητούς και θα ενθαρρύνει το κοινό σας να ανταποκριθεί με αντίστοιχες ενέργειες.

40. Μοιράσου παλιές φωτογραφίες της περιοχής σου

Φωτογραφικό υλικό της πόλης ή κτιρίων τραβάει πάντα τη προσοχή και ανεβάζει το αίσθημα της υπερηφάνειας των κατοίκων.

41. Ανέβασε περιεχόμενο με κατοικίδια

Είναι αξιαγάπητα και οι περισσότεροι τουλάχιστον τα λατρεύουν.

42. Δημοσίευσε Real Estate fun facts

Ξέρεις να έδωσε κάποιος όλη τη περιουσία του για να αποκτήσει ένα ακίνητο μόνο και μόνο για βλέπει την αγαπημένη του που μένει απέναντι;

43. Αναδημοσίευσε ένα παλαιότερο άρθρο

Αν κάποιο άρθρο που είχες δημοσίευση παλαιότερα στο blog σου είχε μεγάλη επιτυχία, ανέβασε το ξανά στα socia media.

44. Μοιράσου τα αγαπημένα σου βιβλία

Φτιάξε μια λίστα με τα δέκα βιβλία που σου άρεσαν περισσότερο και πρότεινε να τα διαβάσουν και οι αναγνώστες σου.

45. Κοινοποίησε ασκήσεις που μπορούν να γίνουν στο σπίτι

Εκτός από το πνεύμα μας πρέπει να φροντίζουμε και το σώμα μας.

46. Μοιράσου τρόπους και ιδέες παρουσίασης ακινήτων

Μοιράσου στρατηγικές που χρησιμοποιείς εσύ ή άλλοι Real Estate agents για να κάνεις τα ακίνητα σου να μοιάζουν καταπληκτικά όταν τα παρουσιάζεις.

47. Παρουσίασε τις πιο πρόσφατες συσκευές για έξυπνα σπίτια

Ανέβασε video, φωτογραφίες ή αξιολογήσεις από συσκευές που αφορούν έξυπνα σπίτια.

48. Δώσε συμβουλές

Παρουσίασε κοινές παγίδες τις οποίες πρέπει να γνωρίζει κάποιος όταν μπαίνει στη διαδικασία να αγοράσει ένα νέο σπίτι.

49. Κάνε QnA video

Κάλεσε το κοινό σου να σου στείλει ερωτήσεις και απάντησε τις καλύτερες σε ένα video.

50. Δείξε το ανθρώπινο πρόσωπό σου

Κανείς δεν θέλει να αλληλεπιδρά με ένα ρομπότ. Δείξε την αληθινή σου προσωπικότητα και φέρσου σαν άνθρωπός.



TOP